11.2.11

Teun Kuipers

De beeldend kunstenaar Teun Kuipers studeerde aan de Academie voor Beeldende Vorming in Tilburg. Hij exposeert in Artroom 72 aan de Sint Josephstraat 72. Zijn werk bestaat uit abstracte collages en driedimensionaal werk, gemaakt uit oude, gebruikte stukken hout. Teun zegt daar zelf over: "boeiende vormen, lijnen en materialen zijn overal om ons heen te vinden. Ik hoef ze niet zelf te maken, ze zijn er al. Ik gebruik ze als bouwstenen voor mijn werk." Op zijn best doet het werk van Teun Kuipers denken aan het werk van de Nulbeweging. Artroom 72 is op zondag open van 13.00 tot 16.00 uur en op afspraak.

1 opmerking:

Foto FietsMargreet zei

Mooie foto van het levende hout in het kunstwerk.
OT Mijn camera is een Fujifilm FinePix J150W, dus een wat betere digitale pocketcamera.
Ik fotografeer vooral het weer, maar natuurlijk ook van alles wat je daarnaast ziet.
Leuk je reactie op mijn weblog.