24.7.11

Vanavond: Zomergasten

Vanavond is de eerste uitzending van Zomergasten, een hele avond presenteert een interessante Nederlander zijn ideale tv-avond. Jelle Brand Corstius vond ik vorig jaar een verademing als interviewer. “Mensen lijken te verwachten dat ik mijn gasten ‘aanpak’, ze aftroef of klemzet. Dat wordt goede tv gevonden. Ik wil een interessant gesprek voeren, de ander in zijn waarde laten”, zegt de interviewer vandaag in NRC Handelsblad. Het is precies waarom ik het fijn vind dat Jelle ook dit jaar de serie presenteert. Vanavond met een geliefde Tilburger: Marc Marie Huijbregts. Hij speelt komend voorjaar in Duizend en één Nacht van het Zuidelijk Toneel. Kijken dus, vanaf kwart over acht op Nederland 2. Man Ray-achtige fotobewerking van Marc Marie Huijbregts.

1 opmerking:

regionaal archief tilburg zei

Hou in de eerste maanden van januari ook het programma Verborgen Verleden van de NTR in de gaten, daarin komt ook een aflevering met Marc Marie Huijbregts. Schijnt heel leuk te worden! Deels opgenomen in Regionaal Archief Tilburg.