17.1.12

Koolhovenlaan


Dit is nou een hele fraaie laan in de Reeshof. Ik ben zo benieuwd hoe zo’n laan er over vijfentwintig jaar uitziet. De planologen hebben daar vast gedachtes over, maar komen ze ook uit? In Zorgvlied ligt een hele royale Vierwindenlaan, maar de levendigheid daarvan… die laat te wensen over? Misschien is de maatvoering ook wat ruim. In de Molenbochtstraat is gedonder over de plannen om de fraaie bomen daar te rooien. Deze blogger heeft een natuurlijke aversie tegen dat soort plannen. Maar ja, die planologen hebben er voor doorgeleerd. Enfin, in de Koolhovenlaan kunnen bomen nog lang doorgroeien.

1 opmerking:

Foto FietsMargreet zei

Ik reageeer maar via deze foto. Best een mooie wijk geworden. Mijn buurjongen (inmiddels een huisvader van bijna 30 jaar) woont daar ook in zo'n jaren 30 huis.
Maar over blogspot gesproken. Heel vervelend want op de foto's van jou waarop al gereageerd is springt die steeds op wit. Maar bij mij heb ik als ik in e-mail mijn eigen weblog aanklik ook al dat er een blanko pagina komt. Dus ergens zit er iets niet goed. Leuke foto van de kleuren in de appartementen op de Besterd. Ik vind Westpoint ook mooi met de kleuren. Kan dat net zien vanuit de bovenverdieping van mijn huis.
Groetjes