5.7.12

Wel gewoon

Er zijn zes woorden verhalen. Maar soms heb je geen zes woorden nodig. Wie vanuit de richting Breda/Gilze Rijen de afslag op de A58 neemt bij Tilburg, ziet een vijf woorden verhaal van een graffiti man. Of vrouw? Logisch zou een statement zijn als: ik wil liefhebben. Dat is een sterk statement. Maar de maker van de graffiti schrijft: ik wil wel gewoon liefhebben. Wel gewoon. Tsjonge, daar kun je veel associaties bij krijgen. Ik wil gewoon liefhebben. Daar zit iets in. Ik wil wel liefhebben. Geeft ook een sterke suggestie. Maar nee, er staan vijf woorden: ik wil wel gewoon liefhebben. Wat denkt de kijker/lezer hiervan? Iemand met liefdesverdriet? Iemand die ongewenst niet monogaam is en last krijgt van zijn geweten? Iemand met bijzondere wensen die zich realiseert dat ware liefde ''gewoon'' lekker vertrouwd is? Wie het weet mag het zeggen...

Geen opmerkingen: