29.1.15

Gezellig

"Er verscheen een grijns op mijn gezicht. Wat fijn, ik was dus een tevreden mens met zero verlangens en wensen. Maar opeens verdween de glimlach en plotseling vond ik mezelf een ongelofelijk saaie muts. Ik had toch op z’n minst wel één onvervuld verlangen? En opeens wist ik het. Een goed verborgen wens, want een tikkeltje gênant was het wel. Diep in mijn hart zou ik heel graag een merkwaardige hobby willen hebben. Zo’n hobby die je deelt met nog vijf andere niet helemaal normale mensen."

3 opmerkingen:

William Kendall zei

Quite a pretty window!

Jim zei

I like this window shot.

Eugenie zei

Nou Peter... volgens mij heb jij al een beetje je weg gevonden naar een niet zo gewone hobby.. Deze blog toch ? Het is een aparte manier om Tilburg te laten zien. Leuk hoor ! Maar...ehhh...Helemaal normale mensen !? Bestaan die ? En hoe ga je daar mee om ?