2.8.11

# 20 Geluk


En ploeps, daar krijg ik een mail van volger/oud collega Moniek: “Ik kwam jou tegen in mijn zoektocht naar mensen die fotobloggen. Zelf ben ik een tijdje geleden begonnen met een dagelijkse fotoblog.  En een soort van verliefd geworden op fotograferen. In mijn geval met een oude camera uit de jaren '70.” Da’s knap, Moniek, want risicovol, fotograferen met een analoge camera.  Ook oud collega Saskia heeft een fotoblog: SaskiJa! Mooi om te zien dat de hobby’s fietsen en turnen in de blogs terugkomen. Een mooie drijfveer voor fotobloggers is dat je anders gaat kijken. Beter. Dat maakt gelukkig. Deze foto is gemaakt in het fabriekje van Deprez. Nog een nadenkertje van Dorothea Lange: "Het is geen toeval dat de fotograaf net zomin fotograaf wordt als de leeuwentemmer een temmer van leeuwen."

1 opmerking:

Foto FietsMargreet zei

Soms komen verschillende hobbies mooi samen in een weblog. Dat is bij mij ook het geval in de combinatie fietsen en fotograferen.
Bijzondere foto!
Groetjes