11.9.11

Daredevils


Wat doe je op zo’n dag? 9/11 heeft speciale betekenis gekregen. Ik denk dat het beste is om gewoon te doen wat je altijd op zondag doet. Wel een dag om een beetje na te denken. De media berichten al twee weken over vandaag, zowel kranten, internetmedia als radio en televisie. Bij de persoonlijke herinneringen van familieleden van het Twin Towers drama krijg ik een brok in de keel. Vandaag wil ik er niets meer over lezen. Hooguit luisteren naar muziek. Op de hoek Heuvelstraat/Willem II straat kijkt de accordeonist naar de gitaristen. Alle vier brengen ze hun kunnen naar buiten. Publiekelijk. Voor een grijpstuiver. Daredevils.

1 opmerking:

FotoFietsMargreet zei

Het is als de dag van gisteren. Ik stond onwetend de heg rond de caravan in Schin op Geul te knippen toen mijn man terugkwam uit het dorpscafé en zei de derde wereldoorlog staat voor de deur!
Ik heb ook niet alles meer gelezen of gevolgd, want daar wordt je heel onrustig van. De zondag gewoon gedaan wat ik altijd al doe en al druk, want net thuis van weekje vakantie. Maar onwillekeurig denk je wel terug aan dit drama.
Groetjes