20.11.11

Prijsvraag

Dit is een spookfoto. Stond ineens op mijn fototoestel, terwijl ik de foto niet bewust heb gemaakt. Prijsvraag, dacht ik! De foto zou heel goed een omslag van een boek kunnen zijn. Weke titel past dan het beste? Is het een filosofisch boek, een roman, een thriller? Alles kan en mag. Gelukkig kon ik nog wel bedenken waar mijn toestel zélf een foto heeft gemaakt... dat moet al wandelend zijn gebeurd. In een straat die ik tot de allermooiste van Tilburg reken, de straat staat in mijn persoonlijke top 5 van favorieten. Enfin, prijsvraag: een mooie fles wijn voor de beste titel. De fles wijn is vorig jaar (16 december crimi wedstrijd) gewonnen door David.

UPDATE 120112: Hans Lodewijkx is winnaar geworden van de prijsvraag, met als titel "Lichtval Vals Licht". Een dichtbundel, volgens de inzender. Dat mijn idee om van de spookfoto een boekomslag te maken zo gek niet was, is hierboven te zien.

3 opmerkingen:

Yvanca zei

Het verdwijnen van de tijd,
een indrinngende eigentijdse roman over leven met Alzheimer.

Foto FietsMargreet zei

Ik doe een gokje, maar vermoed dat het toch een ander straatje is. Mijn keuze valt op het Vincentiuspad.
Groetjes

Hans Lodewijkx zei

Goirkestraat ìs de mooiste straat van Tilburg!

En mijn titel:
begon bij: valavond - avondval
toen kwam: zon(de)val (want het was geen avond)
en vervolgens: Licht vaL(s) – Vals Licht

Ik doe er maar een pdf bij.

Dichtbundelomslag, lijkt mij...