20.9.14

Ribs Factory

Sommige lezers vinden de rubriek De Stad van... (naam) wat sleets. Want de gesprekspartners in deze rubriek van het Brabants Dagblad beantwoorden steeds dezelfde vragen: Wat is je favoriete café? Restaurant? Snack? Kunst? Natuur? Op de schop. Winkel? Beste herinnering. Verdriet. Borrelen met. Ontspanning. Eeuwig zonde. En Tilburg in een of enkele woorden. Toch lees ik de rubriek altijd en graag. En er staan nog steeds tips en plekken die ik niet ken. Ik heb me suf gezocht op internet wíe nou de tip gaf van Ribs Factory, maar ik ben het kwijt. Naar aanleiding van de krant gingen Lief en ik een hapje eten, en ik heb me óók gehouden aan de tip in het artikel: Jack Daniels Rib, die zijn gemarineerd in Jack Daniels Whiskey (alcohol verdampt bij het bereiden, maar de whiskey geeft wel zijn smaak af). Yummie. Erg lekker. Klik hier voor het menu. In de Tilburgse vestiging zag ik véél  Schrobbeler staan. Doen ze goed. Aanrader. Het restaurant is gevestigd op de korte Heuvel, Heuvel 49.

1 opmerking:

William Kendall zei

I'd be inclined to go on in and dine. It looks pleasant.