20.6.21

Alle kleine beetjes helpen


Alle kleine beetjes helpen. We betalen tegenwoordig voor een plastic tasje en dus gebruiken we die veel minder. Per juli komt er statiegeld op kleine plastic flesjes. En toen ontdekte ik shampoo zonder fles. Gebruikt. Getest. Tevreden. Ik viel van mijn stoel toen ik ontdekte waar deze shampoo vandaan komt. Natuurlijk, Tilburg. 

Op de website van de maker staat ook een goed verhaal: "Na meer dan tien jaar studeren, kwam ik erachter dat ik ervan houd om met mijn handen te werken. Het begon allemaal in de Kroatische natuur, waar ik een festival bezocht. Ik zag dat het water van de douches uit de rivier kwam en weer terug naar de rivier ging. Om die reden vroeg het festival aan haar gasten om een natuurlijke zeep en shampoo te gebruiken. Ik vroeg me af waarom ik een natuurlijke zeep hier zou gebruiken en thuis niet. Ik wilde iets veranderen en om zeker te weten wat er in de zeep zat, begon ik het zelf te maken." 

Aanrader om deze shampoo te gebruiken, klik hier voor de webshop.

2 opmerkingen:

Stefan Jansson zei

I will check out their website.

William Kendall zei

A good idea. Not much help for me though. :)