28.5.23

Chagrijn te boven komen


Lastige dag vandaag, het chagrijn te boven komen. "Ik wil er helemaal niet meer aan denken", appte mijn zoon. Da's een manier. Adriaan twitterde tijdens de wedstrijd, bij de 2-0 voorsprong van Willem II 'dit lijkt wel een verhaal van Kuifje'. En hij adviseerde mij te luisteren naar Maarten van Roozendaal, mooi. Da's een manier. Er is al heel veel chagrijn geventileerd via social media. Met verwensingen en vooral het advies: de technisch directeur moet weg, de trainer moet weg. Da's een manier. Ik eet mijn chagrijn het liefste weg. Da's een manier. Uiteindelijk moet het besef indalen dat als een team twee keer een 2-0 voorsprong niet vast kan houden... dan kom je kwaliteit tekort. 

Ondertussen zijn de koffie- en frisdrank/bierbekers bij Willem II herbruikbaar (zie foto). En ik las één tweet van iemand die zei: we hebben het stadion gekocht! Lichtpuntjes. Ik wens ze iedereen toe. 

1 opmerking:

William Kendall zei

Colourful cup.

I would say it's only a game, but do not understand it or why it drives people into such a frenzy.