28.6.26

Zou dat nog eens terugkomen?


De oude foto laat het Willemsplein zien in 1915.  

Toen stond er nog een mooie affiche kiosk. Die geven enorm veel sfeer en laten zien welke exposities, concerten en films er aan komen. Zo'n kiosk zou op het Stadsforum niet misstaan. Ook zien we een vishal. Gek eigenlijk dat zo'n grote markthal in allerlei plannen tegenwoordig ontbreekt. We hebben wel een grote McDonalds en een pizzahuisje op het Piusplein. Het Stadsforum is dadelijk zo groot dat er wel een groentehal zou passen, bijvoorbeeld een slanke hal tussen restaurant Loetje en de concertzaal. 

Geen opmerkingen: