16.9.10

Gevonden!

De eigenaar van deze supermarkt aan het Burgemeester van de Mortelplein moet er wel gek van worden: hij mist winkelwagentjes. Ik maakte snel een snapshot van dit bericht met mijn telefoon. Speuren naar winkelwagens kun je in de omgeving, maar natuurlijk ook op het internet. Er zijn heel wat verdwaalde winkelwagens in… Venlo. KLIK HIER om het te bekijken. Jeroen van de Ven begon ongeveer op dezelfde tijd met Venlo Daily Photo als deze weblog. Hij maakt werkelijk prachtige foto’s. Zijn inspirerende website is toegevoegd aan het lijstje van dagelijkse fotoblogs van Nederlandse plaatsen, in de rechterkolom.

1 opmerking:

Jeroen van de Ven zei

Fantastisch....! Leuke site heb je. Geweldig dat er al meerdere sites in Nederland zijn. Ik had me er eigenlijk nog helemaal niet in verdiept. Mijn inspiratie kwam van de Parijse variant waar ik toevallig bij uitkwam. Hij blijkt trouwens ook de eerste te zijn. Nu nog wachten op het eerste Nederlandse dorp met een site...!

Vind je het goed dat ik je tip overneem van het vertalen via Google? Ook nog niet aan gedacht!

Groet Jeroen van de Ven