5.1.12

Januari-storm

Januari is de tijd van storm. Ik hoorde gisteren op de radio zoals altijd de verzekeraar die daar dan commentaar op geeft: Interpolis. Laat ik nou in dat stormweer op de Spoorlaan rijden. Je hebt mensen die het heerlijk vinden om in huis te zijn als het regent (zachtjes tikt de regen... het ritme van de eenzaamheid...). Ik behoor niet tot die categorie. Maar in de auto heb ik wel dat knusse gevoel. Buiten kan het waaien, regenen, stormen, maar ik weet me lekker droog onder een autodakje. En ja... stormweer kan ook bijzondere foto's opleveren.

1 opmerking:

Foto FietsMargreet zei

Mooi de Spoorlaan in de regen. En bekend plekje want van mijn werk rechts (NCB) kwam ik nog wel eens in het toenmalige hoofdpostkantoor aan de overkant. Een bijna apocalyptisch plaatje.
Groetjes