20.2.22

Als een foto visualiseert hoe je je voelt

Als Ajax op bezoek komt, houden fans rekening met verlies. Laten we onze club positief blijven steunen, twitterde De Kruikenzeiker. Dit team heeft onze steun keihard nodig. Er stond een mooi beeld bij van een volle tribune. Voor de club & onze stad. Volle bak achter het rood, wit, blauw, in goede en slechte tijden!

Ook op twitter las ik: nooit leuk om zonder een greintje vertrouwen naar het stadion te fietsen. Goede zaken voor de frietkramen, want de wedstrijd begon om 18.45 uur. En voor het eerst in lange tijd weer eens een vol stadion, alleen QR code check bij de ingang. 

Deze foto visualiseert hoe ik me voelde, teruglopend naar huis. Helemaal doorweekt door de regen en ijskoud. De Willem II sjaal bood nauwelijks warmte, ik had mijn vertrouwde warme sjaal thuisgelaten. Mijn zomertrui was niet dik genoeg. De nette zwarte schoenen zijn kouder dan de warme bruine klòssebak-schoenen. Willem II gaat slordig om met de kansen die ze krijgen, maar houden de 0 - 0 tot tien minuten voor tijd. Dus heel trots op 80 minuten tegenspel, maar wel drie punten verloren. 

 

Geen opmerkingen: