7.4.13

Vrrrroeoeoeoeoem!!!

Vrrroeoeoeoeoem!!!! ...6...5...4....3....2.....1.... Dit lijkt het moment dat de Westpoint raket het luchtruim kiest. Het vuur is ontbrand om de raket de benodigde stuwkacht te geven. Ja, ik weet het, lezers, ik heb te veel fantasie. Maar een raket die het luchtruim kiest, daaraan moet ik denken bij deze nonchalant genomen foto. Westpoint is vanuit alle hoeken van de stad te zien. Westpoint fascineert. Dit is de veertiende foto op deze blog van de hoge woontoren. En het verveelt niet.
 
Met veel bewondering en respect heb ik de expositie bekeken van de leden van de Tilburgse Amateur Fotografen Vereniging in de Bibliotheek op het Koningsplein. Loop daar eens binnen, het is een fascinerende tentoonstelling met 60 foto's. De vereniging viert haar 65 jarig bestaan. Nu pas zag ik dat de vereniging ook een website heeft, klik HIER. Ik heb een permanente link gemaakt naar de website bij de links rechts op deze website. De fotografen hebben ieder zo hun eigen thema. Sylvia Remijn maakt foto's waarin de kleur een belangrijke rol speelt. Riet Knol toont foto's met schitterende zonsondergangen. Jan van der Pennen heeft Westpoint gefotografeerd met de heiligen van het kerkhof aan de Bredaseweg. Tineke van Hattem heeft bij het maken van de foto's de camera een swung gegeven en dan ontstaan er boeiende kleurenpatronen. Arie van Swam combineert Westpoint met graffiti, erg mooi. Zelf vind ik de mooiste foto die op de expositie hangt, de verstilde foto van Gerard Martens, met een zonsopgang of ondergang, dat weet ik niet zeker.

Geen opmerkingen: