17.5.20

Agge kunt kwatsen voelde oe eigen thuis # 25 De Man-Melis Lederwaren

Al meer dan zeventig jaar de lederwaren speciaalzaak in de stad. Aan de Molenstraat. De Man-Melis Lederwaren. Met verkoopsters die een engelengeduld hebben én kennis van de zieleroerselen van Tilburgers. Want bij het treuzelen over de keuze gaat het over álles.  Met oprechte adviezen helpen de verkoopsters om de knoop door te hakken. Lees maar.

"Ik ben op zoek naar een tas. Er moet veul inpassen."

"Wilt u een gewone portemonnee of een echte herenportemonnee?" 

Klant: "Mee deze riem heb ik vijftien jaor gedaon." Verkoopster: "Deze riem is wat alledaagser, die gaat niet heel lang mee, want van suede. Maar dit is een sjiekere riem, hier kan je jaren mee vooruit?" 

Klant: "Ik vind het moeilijk te kiezen. Mijn andere tas is zwart... en ja... als ik er een bij kies." Verkoopster: "Agge nou zwart/zwart hebt, wordt het geen rommeltje."

Geen opmerkingen: